dijous, 17 de gener del 2008

Opinió del primer semestre

Primer de tot, la modificació que s’ ha fet a moltes assignatures, dividint-les en part teòrica i part pràctica NO FUNCIONA. A la part pràctica fem teoria moltes vegades. A més a més, realitzes una classe d’ una hora, canvies i fas un altra assignatura...sincerament, es fa molt pesat, a sobre dimarts i dijous no tenim ni 5 minuts d’ esbarjo.

Les enquestes de la Udg de valoració del professorat no es realitzen correctament. Hem de valorar professors que ni els coneixem!.

Com ja s’ ha comentat, les assignatures de mates/ organització són assignatures amb un temari molt ampli. Amb un semestre no n’ hi ha prou, o es redueix el temari o s’ amplien les assignatures durant tot l’ any.

Alguns dels professors no han sabut transmetre els coneixements de l’ assignatura, com és el cas de mates i d’ altres no han tingut en compte si l’ assignatura s’ anava entenent o no (turismàtica part teòrica).

L’ assignatura d’Ordenació i gestió espais turístics

Si l’ assignatura és 2.0...

-Per què anem a classe a fer teoria?
-Per què no fem classe davant d’ un ordinador?

Al començament de curs vaig tenir la sensació que aquesta assignatura la formaríem entre tots i realitzaríem molts treballs en grup, però gran part dels treballs que hem realitzat els hem fet individualment.

M’ avorreix molt mirar els blocs un per un i veure que no s’ han actualitzat. No hi havia un sistema per veure els últims blocs renovats!?!?

Aquest primer semestre ha estat dur i pesat. Esperem que aquest proper semestre sigui millor. A veure si amb les opinions de tots nosaltres podem millorar alguns aspectes de l’ assignatura.

4 comentaris:

Manelus ha dit...

Classes amb ordinador per alumne, això sí que seria un gran pas. Pel que fa al seguiment, al meu blog tinc integrat de fa un parell de messos el feevy que mostra les últimes actualitzacions dels blogs de classe. Vaig penjar el codi i vaig informar via twitt, en Juan tb el té al seu blog, per exemple. Jo crec que la feina individual no ha esta tan malament però hem fallat a l'hora d'integrar-nos entre nosaltres i fer un front comú. Això de separar teòria de la pràctica no és funcional, tens raó.
Pfffff mates!...és molt trist haver de pagar unes classes externes de reforç externes per la incompetència del docent.

Enhorabona per les mates Laura!

Anònim ha dit...

Propongo la filosofía 1.5 por el momento para llegar algún día al 2.0.
En lo que se refiere a interacción, estoy completamente de acuerdo con Manelus.

Anònim ha dit...

Como he podido ver en el Twitter, esta vez Donaire se ha hartado, y no sin razón, y volveremos al sistema 1.0.
Hay que reconocer que yo no hubiese aguantado ni la mitad de lo que él lo ha hecho. Quizás sea un poco "masoca" ese "don".
Bueno, ahora hay que pensar en la reactualización de los archivos al formato 1.0.
Si al menos hubiese una forma de pasar del uno al otro que no fuese tan traumática, pero por desgracia no la hay. Es como tener el MSDOS o el Vista.
Claro que hay que decir que el "Millenium" fue una opción muy acertada y no era más que el 1.5 entre el 98 y el XP.

Referente a tu post, decirte que no estoy de acuerdo en algunos puntos. La modificación de las asignaturas es un antiguo deseo de algunos docentes para poder impartir su asignatura a su gusto. Además de la proposición de nuevos horarios, que en gran parte no han podido conseguir.
Cada materia es diferente. No es lo mismo impartir OPP o Mates que Patrimonio Cultural, por ejemplo.

Un gran problema de la carrera es la masificación, pero parte de culpa de esa masificación la tenemos los alumnos por no protestar. Yo vengo de la generación del 68 y quizás éramos demasiado "protesticas", pero actualmente el "ovejismo" y no pasotismo está degenerando en que los de arriba hagan lo que les da la gana, pues los de abajo ya se han acostumbrado totalmente a este sistema proteccionista y direccionista y se ven impotentes, por lo cual no dicen nada.

Tiempos mejores vendrán...esperemos.

Ya que no ha habido 1.5 eso significa que no hay adaptación entre el 1.0 y el 2.0.

Por supuesto el 2.0 se acabará imponiendo, pero como ya he dicho en algún post anterior, nosotros ya no lo veremos.
Ahora nos queda el volver a usar el MSDOS. Algún día nuestros hijos verán el 2.0 como un hecho cotidiano, y nosotros diremos con nostalgia, que una vez lo intentamos pero no estábamos capacitados ni a la altura.

Un saludo y hasta el comienzo de las clases 1.0.

Sara ha dit...

Podent-nos sentir orgullosos de formar part d'un sistema 2.0, totalmet diferent al sistema que tenim imposat des de tota la vida, ho hauriem de saber aprofitar, seria un privilegi ser dels primers en experimentar-ho. És fer un gran pas, un pas al futur.